12 Ağustos 2022 Cuma

NAHUA YERLİLERİNE AİT BİR "DUA"

 




Merhaba Gönül Dostlarım,

NAHUA YERLİLERİNE AİT
BİR "DUA"

Meksika ve El Salvador’da Yaşayan
Nahua Yerli' lerine Ait Bir DUA Bu
”.Öyle Özgürleştirici, Öyle Güzel,
Bir Metin ki Türkçe’ si de Böyleymiş:
Ltf. Oku...

*Annem' i ve Babam' ı...
Bilmeyerek Yaptıkları Hata' ların,
Sorumluluğundan ve Suçluluğundan
AZAT EDİYORUM …

*Çocuk' larımı...
Beni Gururlandırmaları Gereği İnancından
AZAT EDİYORUM ki;
Sadece Kendi Kalplerinin Onlara Seslendiği,
Yöne Doğru Rahatlıkla Gidebilsinler...

*Eşimi...
Beni Tamamlaması Mecburiyetinden
AZAT EDİYORUM...
Ben Eksik Değilim;
Çevremdeki Her Canlıdan,
Her An Yeni Bir Şey Öğreniyorum...

*Aile'min, Ata'larına ve Büyük Ebeveynlerime;
Benim Şu Anda Hayat'ta Olmamı,
Sağlayacak Şekilde Var oldukları için,
Teşekkür Ediyorum...
Onları Geçmiş Hatalarından,
Tamamlanmamış Arzu'larından,
AZAT EDİYORUM...
Her Birinin, Zaman'ın ve Koşulların
Gerektirdiği En Doğru Şekilde Davranmaya,
Gayret Ettiğinin Farkındayım..
Onları Seviyor ve Onurlandırıyorum...

*Hiç Kimseden,
Saklayacak Bir Şeyim Olmadığı Gibi,
Kimseye de, Bir Borcum da Yok...
Kendim, Olduğum Gibiyim...
Kalbimin Bilgeliğini İzleyerek ve
Kendime Dürüst Olarak,
Yaşam Yolumu Yürürken,
Huzurumu ve Mutluluğumu, Gölgeleyebilecek
Olan Görünen ya da Görünmeyen Tüm Bağların
Sorumluluklarından Kendimi,
AZAT EDİYORUM...

Kendi Huzur'um ve Mutluluğum,
Yegâne Sorumluluğumdur...
Ötekilerin Beklentilerini Karşılamak Üzere Yüklendiğim Tüm Rollerimi Bırakıyorum...

Kendimi Onaylıyorum ve Kendime,
Saygı Duyuyorum...

Benim ve Senin İçimizdeki,
Yüceliğini Selâmlıyorum ve Hatırlatıyorum:
BİZ ÖZGÜRÜZ...”

Aminnn Öyle de Oldu Çok şükür

Alıntıdır


the Year 

  Gerçek Dostlar  ⚠️     12 Ağustos 2022


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder