9 Mayıs 2024 Perşembe

ÖĞRETMENLER ÖLMESİN!

 






Merhaba Gönül Dostlarım,
Okul müdürü öğrencisi tarafından öldürüldü! '

Eyüpsultan'da okul müdürü İbrahim Oktugan'ın hayatını kaybettiği silahlı saldırı anını, meslektaşı Kadriye Deveci anlattı.

Eyüpsultan'da okul müdürü İbrahim Oktugan'ın hayatını kaybettiği saldırı anını, aynı okulda öğretmenlik yapan Kadriye Deveci anlattı. Deveci, "Cümleler yetersiz kalıyor. Benim şahit olduğum sadece hocamın, patlama sesi sonrasında odadan çıktığımda, hocamla yüz yüze gelip bir birimize baktık. Onun her tarafı kan içerisindeydi zaten. Ne olduğunu anlayamadım. Sadece patlama sesi duydum, iki el. Ama 3 el atış sesi duyan olmuş. O anda, o panikle heyecanla ne olduğunu anlayamadım. Hocamla sadece göz göze geldiğimde zaten üzerime doğru yığılmıştı. Ama ne mümkün. Öğrenci bir ay bizde kalmıştı. Gönderilmesi konusunda ailesiyle görüşülmüştü. Ailesi de biraz problem çıkarmıştı ve gönderildi öğrenci. Ondan sonrasında hiç bir şekilde görmedim öğrenciyi. Problemli bir öğrenciydi. Öğretmenlerine karşı saygısızdı. Çevresine arkadaşlarına karşı olumsuz davranışlar sergileyen bir öğrenciydi" diye konuştu.






































" Bir öğretmen ölürse, tebeşir ölür, silgi ölür, sıralar ölür, ziller ölür, oyunlar ölür."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder