24 Haziran 2021 Perşembe

VEDA VAKTİ GELDİYSE...



 





.YIL



                                                       



Merhaba Gönül Dostlarım,

2016 yılından bugüne  bu Blogda çok farklı makaleleri sizlerle paylaşmışım ve bir kaç kez de yazılarıma ara vermek istemişim, fakat yazma tutkum nedeniyle başarılı olamamışım....

 Blog istatistiklerine göre bugün itibariyle  80.700  kişi Blog sayfalarıma girmiş, 1250 ' ye  yakın kişi Profilime bakmış, ' Gerçek Dostlar' adı altında 1253 adet gerek Blog ve gerekse Facebook sayfalarımda bilgi paylaşımlarım olmuş.

Bu verileri yazmamın nedeni rakamlarla değerimi biçtirmek değil. Bu rakamlarla paylaşmak istediğim, bu kadar kişinin makalelerimi okuyup, makalelerin yazarı, yaşam hikayesi hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyor oluşu.

Bu bir tesadüf değil. Böyle olmasını bilinçli olarak tercih ettim. Yıllar evvel Bloğumu ve sosyal medya hesabımı açarken, amacım kişisel paylaşım yapmak değildi, yıllarca edindiğim öğretileri ve tecrübeleri paylaşmak için kullanacaktım ve öyle de oldu.
İstedim ki insanlar öğretilere ve  ilham alacakları örneklere ulaşabilsin.

Paylaştığım konularla bazen genç nesillere gerek bizlerden ve gerekse bizden öncekilerden örnekler vermek, yüreklere su serpmek, bazen acıları dindirmek, bazen ümit vermek, bazen huzur aktarmak ve hastalıklara şifa olabilmek istedim. Hiç tanımadığım kişilerden aldığım email’ lerden eleştiri ve beğenilerden anlaşıldığına göre okuyucularıma bu yönde bir değer kattığımı görebiliyor ve  hissedebiliyordum.  

Bu Blogtaki yazılarımla Türk geleneklerini, örf ve adetlerini, kültürümüzü, tarihimizi, coğrafyamızı, düşüncelerimizi, Turizm yörelerimizi ve faaliyetlerimizi bunlara zaman zaman kendi duygu ve düşüncelerimi de ekleyerek, yazılarımda devamlı insan faktörü başta olmak üzere, doğamızda bulunan tüm canlılar bitkiler, hayvanlar hakkındaki gerçek bilgileri paylaşarak,  doğa sevgisini, Edebi hikaye, felsefe,  deneme, öykü, sanat, şiir, düşünceler, kitap, sinema, tarih, bilim ve teknoloji konulardaki yazıları,  gelecek olan nesillere doğru bir şekilde aktarabilmek en büyük hedefim oldu.
 ' Gerçek Dostlar' ailesinin 5 yıllık geçmişinde yukarıda belirttiğim sayılara ulaşmasındaki en büyük katkıyı hiç şüphesiz ' Gerçek Dostlar' ailesi olarak siz ' Gönül Dostlarım' dan aldığımı bir kez daha ifade etmek isterim ve bu nedenle baştan beri Blog  yazılarımı bugüne kadar usanmadan, sabırla takip eden en başta kadim dostlarım olmak üzere, dünyanın dört bir tarafından beni takip eden tüm takipçi ve okuyucularıma sonsuz saygı ve şükranlarımı göndermek istiyorum. 

Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi, bitişler hüzünlüdür çoğu kez... Bitme vakti geldiyse geçen zamanın önemi kalmamıştır. ' Gerçek Dostlar' Bloğumuzun da  sonunun geldiğini hisseder gibiyim. Hayat devingendir. Her şey değişiyor, yerinde sayan hiç bir şey yok.

Bu yazımda " Gerçek Dostlar" adı altında yayınladığım yazılarıma özel nedenlerden dolayı bir süreliğine ara veriyorum. Beni bugüne kadar sabırla takip eden tüm Gönül Dostlarıma  katkılarından dolayı bir kez daha sonsuz şükranlarımı, saygı ve sevgilerim ile birlikte kendilerine
 sağlıklı, mutlu ve huzurlu ömürler diliyorum.

" Önce Kendinizi Sevin  sonra da Sevdiklerinizin sahip olduklarınızın ve size değer verenlerin kıymetini bilin ki, Mutluluğunuz daim olsun...
Unutmayın ki, sizin beğenmediğiniz yaşantınız, bir başkasının hayali olabilir...
En iyi dileklerimle. Esen kalın... " 

~ İbrahim Birol ~

Bugünkü yazımı  Albert  Einstein' in bir sözüyle bitirmek istiyorum   "Hayatta değişmeyen tek şey, değişimin kendisidir." 

https://youtu.be/jQgJFaEgff8

Günün Sözü :




Gerçek Dostlar  ⚠️                      
 İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/ - Google'da Ara                                                  24  Haziran 2021 Antalya-Türkiye







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder