19 Mart 2023 Pazar

BAHARIN HABERCİLERİ (2/3)

 













Merhaba Gönül Dostlarım,
Bursa’da filmlere konu olan Yaren leylek hikayesi her yıl mart ayında yeniden gündeme geliyor. Bursa’nın Karacabey ilçesine bağlı Eskikaraağaç Leylek Köyü'nde balıkçı Adem Yılmaz ile Yaren leyleğin dostluğu uzun yıllardır hiç bozulmadan devam ediyor. “2023 Yaren leylek geldi mi?” sorusu da bu yıl da aynı olayın gerçekleşip gerçekleşmediğini merak edenler tarafından araştırılıyor. İşte Yaren leylek ve Adem Amca hikayesi!


Yaren leylek ve Adem amca hikayesi geçtiğimiz 11 yılda 7’den 70’e herkesi mutlu etmişti. Bursa’da yaşanan yüz güldürücü olay senelerdir bozulmadan devam ediyor. 2023 yılı Mart ayının gelmesiyle birlikte “Yaren leylek bu yıl da geldi mi?” sorusu merak ediliyor. İşte filmlere konuk olan Yaren leylek ve Adem Yılmaz’ın hikayesi!


Adem Yılmaz duygularını, “Ayın 6’sından 15’ine kadar meraktan adeta öldüm öldüm dirildim. Gelecek mi gelmeyecek mi hep merak ettim. Şükürler olsun ki geçen yıl geldiği tarihten 11 gün sonra bu yıl da Yaren döndü. Ben ve köylüm çok mutlu olduk gelişine. Mutluluğumu tarif edemem, çok sevindim” sözleriyle ifade etti.

                                                the Year    Gerçek Dostlar    ⚠️   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder