4 Ekim 2023 Çarşamba

BİLMEDİKLERİMİZ (1)

 



Merhaba Gönül Dostlarım,

GANİRE PAŞAYEVA

Azerbaycan'da, Gazetecilikten siyasete geçerek uzun yıllar milletvekilliği yapan 
Türkçü ve milliyetçi söylemleriyle Türk Dünyası’nda oldukça sevilen Azerbaycanlı Milletvekili Ganire Paşayeva hayatını kaybetti
Hakkında

Açıklama

Ganire Paşayeva, Azerbaycan Millî Meclisi'nin 3, 4, 5 ve 6. dönem milletvekili olan Azeri hukukçu, hekim, gazeteci, yazar ve siyasetçiydi. Vikipedi
Doğum: 24 Mart 1975, Düz Qırıqlı, Ayyublu, Azerbaycan
Ölüm tarihi ve yeri: 28 Eylül 2023, Central Clinic Hospital, Bakü, Azerbaycan
Önceki görevi: Azerbaycan Millî Meclisi Üyesi (2005–2023)

GANİRE PAŞAYEVA'DAN MÜTHİŞ BİR TESPİT
“Öyle bir hayat yaşadım ki Cenneti de gördüm, cehennemi de…
Hayatın korkakları sevmediğini erken fark ettim ve cesareti öğrendim.
Gayret etmeden başarılı olmanın imkansızlığını görüp çalışmayı, zahmeti öğrendim.
En büyük servetin iyilik ve hakkaniyet olduğunu gördüm ve insan olmayı öğrendim.
İhanetin acısını gördüm ve sadakati öğrendim.
Kendime söz verdim: Ne olursa olsun hayata küsmeyeceksin, ne olursa olsun geri çekilmeyeceksin, hayallerinden ve ideallerinden asla vazgeçmeyeceksin.
Düştün mü , yeniden ayağa kalkacaksın.
Yitirdin mi , kazanmak için yeniden başlayacaksın. Çok çalışacaksın..."

Alıntı

the Year    Gerçek Dostlar    Ekim 2023   İbrahim Birol      http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder