19 Ekim 2023 Perşembe

KÜÇÜK BİR HİKAYE ADI: Aşk, Dostluk ve Güven

 






















Filistin Halkı









Merhaba Gönül Dostlarım,

‘Güven ruh gibidir, terk ettiği bedene asla geri dönmez.'

-William SHAKESPEARE

VE...

KÜÇÜK BİR HİKAYE;
ADI: Aşk, Dostluk ve Güven

Bir zamanlar üç arkadaş varmış. Üçü bir arada oldu mu harikaymış her şey.

Gün gelmiş Aşk'ın işi çıkmış.
Eh...Meslek bu kolay mı?

Ama aralarından ayrılmadan önce söz vermiş onlara.

- Beni özlediğinizde gelin demiş; Uzaklarda olmayacağım. Nerede gözleri arzuyla dolu birbirine bakan bir çift görürseniz ben oradayım.

Ve ayrılmış yanlarından. Peki demiş Dostluk, Güven'e;

- Madem öyle bende yoluma düşeyim. Görev çağırır. Ama merak etme, nerede birlikte ağlayan iki insan görürsen bil ki ben oradayım.

Güven ağzını açmış veda etmek için ama Dostluk ayrılmış arkadaşının yanından. Onun son sözünü dinlemeden! Ve gitmiş uzaklara.

Güven sessizce içinden geçirmiş elinde olmadan. Sizi nerede bulacağımı söylediniz ama benim nerede olacağımı öğrenmeden gittiniz.

“BENİ KAYBEDERSENİZ,BİR DAHA ASLA BULAMAZSINIZ” demiş. 

Alıntı

the Year    Gerçek Dostlar   19  Ekim 2023   İbrahim Birol      http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder