6 Ekim 2023 Cuma

BİLMEDİKLERİMİZ (2)


               

          Merhaba Gönül Dostlarım,                                                        

 “Türkiye'nin ayağına atılan taş, bizim başımıza değer.” ifadesini kullanan, ömrünü Türk Dünyası'na adamış olan Azerbaycan milletvekili Ganire Paşayeva Hakk'ın rahmetine kavuşmuştur.

Azerbaycan'ın ve Türk Dünyası’nın başı sağ olsun. Allah rahmet eylesin, Mekanı Cennet olsun.



BENİM OLMADIĞIM DÜNYADA

Benim artık dünyada olmadığımı
Öğrendiğiniz gece,
Neyi hatırlayacaksınız acaba?
Çünkü bütün hatıraları toplayıp
Kendimle götüreceğim...

Benim artık dünyada olmadığımı
Öğrendiğiniz an
Ne yapacaksınız acaba?
Çünkü bütün gözyaşlarını toplayıp
Kendimle götüreceğim...

Benim bu dünyada olmadığımı
Bildiğiniz an,
Nasıl hatırlayacaksınız beni?
Çünkü bütün acıları toplayıp
Kendimle götüreceğim...

Benim olmadığım dünyada
Ne kadar seveceksiniz beni?
Çünkü sevgimi sebil edeceğim
Bütün sevgimi,
Size bırakıp gideceğim...

Ganire PAŞAYEVA 🙏💐
Saygıyla ve rahmetle anıyoruz 

the Year    Gerçek Dostlar    6 Ekim 2023   İbrahim Birol      http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder