17 Eylül 2022 Cumartesi

DERS ALABİLMEK

 


Merhaba Gönül Dostlarım,

Bazı dersler okullarda verilmez.
O bazı dersleri satın da alamazsınız...
Benim de aldığım dersler oldu.
Ömrümün en güzel zamanlarından verdiğim, aylarımı, yıllarımı harcadığım zamanlar...
Bu derslerde emeği geçen hiç kimseyi affetmiyorum,
Ama hepsine gönülden teşekkürler.. .

Öğrendim ki;
her gülümseyen insan sevgi beslemiyormuş.
En çok kime güvenirsen en derin yarayı
o açıyormuş ve güvenden açılan yaralar
bir daha asla kapanmıyormuş.. .

Öğrendim ki;
Kimseye ama hiç kimseye bütün zayıf yanlarını anlatmayacakmışsın. Çünkü daha ilk tartışmada oraya çalışırlar hep. Ve edilen bazı sözler karın boşluğuna gelen bir yumruktan daha çabuk kesebiliyormuş insanın nefesini.. .

Öğrendim ki;
Kimse sandığımız kadar mükemmel değilmiş aslında. Onları kusursuz yapan bizim onlara duyduğumuz sevgiymiş. Yani biz olmasak onlar kocaman bir hiçmiş! O zaman ne diye gözümüzde büyütüyoruz hak etmeyenleri, ne diye kendi içimizde boğulup duruyoruz?
İnsana en çok zararı sadece kendisi verebilirmiş meğer.. .

Öğrendim ki;
Herkes bir gün gidebilirmiş.
Her zaman gitmek isteyene vaktinde yol vermek gerekirmiş.
Çünkü ertelemek daha çok acı,
daha çok uykusuz gece,
ve çok daha üzülmek demekmiş.. .

Bunları isteyerek değil, öğrenmeye mecbur bırakan herkese teşekkürler.
Bir daha görüşmemek ümidiyle.. .

Ezgin KILIÇ 

" Boş verdiğin kadar huzurlu, takmadığın kadar mutlusun."


the Year 

  Gerçek Dostlar  ⚠️     17 Eylül 2022

               İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder