5 Eylül 2022 Pazartesi

HAYAT YOLCULUĞU

 


Merhaba Gönül Dostlarım,

Ben inancımı hiç kaybetmedim iyiliğin
Her daim var olduğuna ...
Ben hiç inanmadım kötüler kazanır laflarına.
Hep inandım iyilerin mutlaka kazanacağına. Hepimiz bu hayat yolunun yolcularıyız
Ama içlerinde yolculuktan keyif aldıklarım
Saygı duyduklarım oldu tüm yolcular arasında
Mesela,
Ağır bir duruşu olanlara
Empati yapmaya gayret edenlere... Ben hep çok sevdim,
Olduğu gibi görünenleri
İnce düşünüp incitmekten imtina edenleri... Hata yaptığında özür dilemekten kaçınmayan
Teşekkür etmekten mutluluk duyanları... Apayrı seviyorum
Konuşmaları büyük değil
Yüreği kocaman insanları... Haddini bilen konuşmadan önce
Ölçüp biçen kendine mübah gördüğünü
Başkalarına günah görmeyen
Dünyanın han bizlerin hancı olduğunu
İdrak etmiş insanlarla
Yolculuk etmek bir başka güzel
Bu yolculukta.!
~
Ahrâz Snr

https://youtu.be/FbeQ7IoNpXA


the Year 

  Gerçek Dostlar  ⚠️     5 Eylül 2022

               İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder