21 Ağustos 2021 Cumartesi

YARIN DÜNYANIN SON GÜNÜ OLSAYDI ?

 





Merhaba Gönül Dostlarım,

Yarın dünyanın son günü olacağını bilseniz siz bugün neler yapardınız?
Bu soruyu Türkiye' de sorduğumuz kişilerin verdikleri aşağıdaki bazı cevaplara bir göz atalım, 
Arzu ederseniz sizlerde bu tür  bir anketi  kendi ortamlarınızda bulunan
 kişilere yaptığınızda ne tür cevaplar alacaksınız bir görün.

- ailemle görüşürdüm mutluluk izlenimi verirdim haklarını helal etmesini isterdim
eski sevgilime haber vermezdim ve vaziyet verirdim ona bir mektup bırakırdım
bekler sabrederdim ki
yarın öğrensin ki sevgilim bu dünya ölümlü dünya birinin kalbini kırdıysa belkide o kalbi tekrar kazanmadan o kalp ölecek

- Ya zaten son günümmüş bıde ben bılıyorum ya korkudan üzüntüden  kendimi sigaraya alkole ot a verirdim yarına kalmazdım yanı anladın:
-bugün ne yapıyorsam onu yapardım 1 saniye sonrasında ölü olma ihtimalini bulundurduğumuz dünyada her saniyemi bir saniye sonra ölmüş olarak geçireceğim bu yüzden şu saniye bunu yapayım diye bir şey yoktur bana göre ve bugün nasılsa yarında öyle olacak
-Ibadet ederim.
ölmeden öncede; “Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne muhammeden abdûhu ve resûluhu”

Alıntı: kizlarsoruyor.com

Esen kalın
İbrahim Birol

****
Amerika'da bir üniversitede profesör derse şöyle başlamış:
''Düşünün ki bugün dünyanın son günü. Yarın bu saatte her şey bitecek. Kurtuluş şansınız yok. Bugün ne yapardınız?
Öğrenciler tek tek yazmaya başlamışlar...
''İbadet eder, Tanrı'dan günahlarımı affetmesini dilerdim..''
''Tüm sevdiklerimle vedalaşırdım.''
''Ailemle vakit geçirirdim.''
''Anneme veya babama giderdim.''
''Arkadaşlarımla yarım saat eski günlerdeki gibi basket oynardım.''
''Barbekü partisi yapardım.''
''Sevgilimi arardım.''
''Tüm sevdiğim yemekleri yerdim.''
''Yatar uyurdum.''
''Ormanda son defa dolaşırdım.''
''Güneşin batışını son defa seyrederdim.''
''Akşam yıldızları seyrederdim.''
''En sevdiğim yemeği hazırlar, tüm sevdiklerimi akşam yemeğine davet ederdim.''
''Piknik yapardım.''
Hayatta en çok gitmek istediğim yere gider orada ölmeyi beklerdim.''
''Üzdüklerimi arar, özür dilerdim.''
Hoca bütün hepsini tahtaya yazmış. Sonra gülerek sınıfa dönmüş ve demiş ki:
''Bütün bunları yapmak için dünyanın son günü olması şart mı?..''
Alıntı...

Günün Sözü:













İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/ - Google'da Ara                                                                                  21  Ağustos 2021 Antalya-Türkiye


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder