25 Ağustos 2020 Salı

GİTME VAKTİ GELDİYSE...

 Yahya Kemal BEYATLI - Sessiz Gemi

               

                                                                                                                                                     

                                                                                       

Merhaba Gönül Dostlarım,

2016 Mart ayından bugüne kadar  bu Blogda sizlerle makaleler ve farklı yazılar paylaşıyorum. Blog istatistiklerine göre bugün itibariyle  72.000' ne yakın  kişi Bloğuma girmiş, 1000' i aşkın kişi Profilime bakmış, ' Gerçek Dostlar' adı altında 1084 adet gerek Blog, Facebook ve gerekse Twitter hesaplarımdaki sayfalarda bilgi paylaşımlarım olmuştu..

Bu verileri yazmamın nedeni rakamlarla değerimi biçtirmek değil. Bu rakamlarla paylaşmak istediğim, bu kadar kişinin makalelerimi okuyup, makalelerin yazarı, yaşam hikayesi hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyor oluşu.

Bu bir tesadüf değil. Böyle olmasını bilinçli olarak tercih ettim. Yıllar evvel Bloğumu ve sosyal medya hesabımı açarken, amacım kişisel paylaşım yapmak değildi, yıllarca edindiğim öğretileri ve tecrübeleri paylaşmak için kullanacaktım ve öyle de oldu.
İstedim ki insanlar öğretilere ve  ilham alacakları örneklere ulaşabilsin.

Paylaştığım konularla bazen yüreklere su serpmek, bazen acıları dindirmek, bazen ümit vermek, bazen huzur aktarmak istedim. Hiç tanımadığım kişilerden aldığım email’ lerden bu yönde bir değer kattığımı görebiliyorum, hissedebiliyorum.  

Bu Blogtaki yazılarımla Türk geleneklerini, örf ve adetlerini, kültürümüzü, tarihimizi, coğrafyamızı, düşüncelerimizi, Turizm yörelerimizi ve faaliyetlerimizi bunlara bazen kendi duygu ve düşüncelerimi de ekleyerek, yazılarımda devamlı insan faktörü başta olmak üzere, doğamızda bulunan tüm canlılar bitkiler, hayvanlar hakkındaki gerçek bilgileri paylaşarak,  doğa sevgisini  gelecek olan nesillere doğru bir şekilde aktarabilmek en büyük hedefim oldu.
Gerçek Dostlar' ailesinin 4,5 yıllık geçmişinde yukarıda belirttiğim sayılara ulaşmasındaki en büyük katkıyı hiç şüphesiz ' Gerçek Dostlar' ailesi olarak siz ' Gönül Dostlarım' dan aldığımı bir kez daha ifade etmek isterim ve bu nedenle baştan beri Blog  yazılarımı bugüne kadar usanmadan, sabırla takip eden en başta kadim dostlarım olmak üzere, dünyanın dört bir tarafından beni takip eden tüm takipçi ve  okuyucularıma sonsuz saygı ve şükranlarımı göndermek istiyorum. 

 "Gerçek Dostlar" adı altında yayımladığım Blog sayfamı bugün burada noktalamak istiyorum, sayfa hiç bir zaman kapanmayacak fakat yeni yazılara bir müddet ara verilecektir.
Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi, bitişler hüzünlüdür çoğu kez... Bitme vakti geldiyse geçen zamanın önemi kalmamıştır. ' Gerçek Dostlar' Bloğumuzun da  sonunun geldiğini hisseder gibiyim.Hayat devingendir. Her şey değişiyor, yerinde sayan hiç bir şey yok.

Yahya Kemal Beyatlı' nın Sesiz Gemi şiirinden  alıntı dizelere uyarlanmış bir başka yazıya kulak verelim.

Vakit geldi galiba…
Demir alma zamanı yakın…
Meçhule gidecek olsa da gemi, binmek lazım galiba…
Zaten geride mendil sallayacak biri de kalmadı, hani?
Hüzünlüdür her ‘gidiş’ de, ‘kalış’ ın da tadı kalmadı hiç…
Hem, ‘giden’ de değil zaten her zaman ‘terk eden’...
‘Bilinmez’ bir limanda değil miyiz zaten?
O zaman?
Ne fark eder ‘meçhule giden gemi’ nin rotası?
Gitme zamanı şimdi…

Gelecek zamanda kimbilir bir başka başlık altında yeni bir Blog sayfamız ile tekrar birlikte olabilmek ümidiyle.
Tüm Gönül Dostlarıma sağlıklı, mutlu ve huzurlu ömürler diliyorum.


" Önce Kendinizi Sevin  sonra da Sevdiklerinizin sahip olduklarınızın ve size değer verenlerin kıymetini bilin ki, Mutluluğunuz daim olsun...
Unutmayın ki, sizin beğenmediğiniz yaşantınız, bir başkasının hayali olabilir...

En iyi dileklerimle. Esen kalın... " 
~ İbrahim Birol ~

https://youtu.be/hluVrTixQwI


Günün Sözü :

İşte gidiyorum. Herşeyin bir sonu vardır. Şekergibiçocuk'dan da ...

 Gerçek Dostlar  ⚠️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder