18 Mart 2021 Perşembe

BANA ÇOCUKLUĞUMU GERİ VERİN...

 

Merhaba Gönül Dostlarım,

Ne kadar istesek de bir daha asla geri gelmeyecek olan, geçmişte yaşadığımız çocukluğumuzu benimle birlikte isteyen  başka kimseler varmıdır onu bilemem.

Çocukluğum...
Gökyüzünde yavaş yavaş yükselip gözden kaybolan pembe bir balon gibi.
Hani, bir bayram günü elinizden
kaçırırsınız ya...
Ardından bakakalırsınız...
Sesler... Renkler... Kokular...
Belleğime sımsıkı tutunmuş tanıdık yüzler.
Şarkıdaki gibi
"Her anını eksiksiz, dün gibi hatırlarım" uçup giden o yılların...
Çok özlüyorum... pijamalarımızı giyip,
sobanın üzerine kestane dizdiğimiz kış gecelerini özlüyorum...
Bozacının gece karanlığında uzaklaşan sesini,
bekçinin tiz düdüğünü, rüzgarın uğultusunu...
Çocukken nefret ettiğim,
sabun kokulu ıslak Pazar günlerini özlüyorum...
Babamın maç dinlediği transistörlü radyonun cızırtısını da...
renkli bilyelerimi, özenle biriktirdiğim ünlülere ait resimli kartları özlüyorum...
'Çocuk saati' dinlediğimiz kocaman radyomuzu özlüyorum...
'Makarna yününden örülmüş kazaklarımı,
çocukluk giysilerimi, bayramlık pabuçlarımı...
'Kokulu silgi ve kalemlerimi, okul kitaplarımı, defterlerimi özlüyorum,
kara önlüğümü, beyaz yakamı...
Hatta o ilaç kokulu 'aşı günlerini bile...
'Bir maniniz yoksa, akşam annemler size gelecek' diye kapıya gelen komşu kızını özlüyorum,
gündüzleri beraber oynadığımız sokak arkadaşlarımı...
Çocukluğumun yazlarını özlüyorum.
Çocukluğumun kışlarını özlüyorum.
Çocukluğumun baharlarını özlüyorum.
Annemin sesini, babamın yüzünü…
Göz pınarlarımdan usulca süzülen, anıları özlüyorum. . .
Alıntıdır

https://youtu.be/n30gMyui2uA
https://youtu.be/y7w4Dg1Cq0c

Günün Sözü : "Bana çocukluğumu geri verin, büyüklük sizde kalsın..."

Gerçek Dostlar  ⚠️                                                                                                                 İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/ - Google'da Ara                                                18 Mart 2021 Antalya-Türkiye



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder