11 Haziran 2020 Perşembe

BLOG HAKKINDA (4)




Fotoğraf açıklaması yok.


                                                                                                                                                 

Merhaba Gönül Dostlarım,

" Yazmak, bir tutkudur, bağımlılıktır bir yazar için. Yazmanın hazzına varan biri kolay kolay bırakamaz bunu. Bir karşılık beklemez yazar yazdıklarından. Çoğu zaman bir iç patlamasıdır onunki, bir deşarj olmadır. Ruhunu dinlendirir yazdıklarıyla.
Yazdıklarının okunmasını ister her yazar. Okunmasını ve yorumlanmasını… Okunsun ve yorumlansın, eleştirilsin ki eksiği varsa görsün, yeni bakış açıları yakalasın."
2016 yılından günümüze kadar bu Blogda sizlerle makaleler paylaşıyorum. Blog istatistiklerine göre bugün itibariyle  69.286 kişi Bloğuma girmiş, 939' a  yakın kişi Profilime bakmış, ' Gerçek Dostlar' adı altında 1040 adet gerek Blog ve gerekse Facebook sayfalarında bilgi paylaşımım olmuş.
Bu verileri yazmamın nedeni rakamlarla değerimi biçtirmek değil. Bu rakamlarla paylaşmak istediğim, bu kadar kişinin makalelerimi okuyup, makalelerin yazarı, yaşam hikayesi hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyor oluşu.

Bu bir tesadüf değil. Böyle olmasını bilinçli olarak tercih ettim. Yıllar evvel Bloğumu ve sosyal medya hesabımı açarken, amacım kişisel paylaşım yapmak değildi, yıllarca edindiğim öğretileri ve tecrübeleri paylaşmak için kullanacaktım ve öyle de oldu.
İstedim ki insanlar öğretilere ve  ilham alacakları örneklere ulaşabilsin.

Paylaştığım konularla bazen yüreklere su serpmek, bazen acıları dindirmek, bazen ümit vermek, bazen huzur aktarmak istedim. Hiç tanımadığım kişilerden aldığım email’ lerden bu yönde bir değer kattığımı görebiliyorum, hissedebiliyorum.  

Bu Blogtaki yazılarımla Türk geleneklerini, örf ve adetlerini, kültürümüzü, tarihimizi, coğrafyamızı, düşüncelerimizi, Turizm yörelerimizi ve faaliyetlerimizi bunlara zaman zaman kendi duygu ve düşüncelerimi de ekleyerek, yazılarımda devamlı insan faktörü başta olmak üzere, doğamızda bulunan tüm canlılar bitkiler, hayvanlar hakkındaki gerçek bilgileri paylaşarak,  doğa sevgisini  gelecek olan nesillere doğru bir şekilde aktarabilmek en büyük hedefim oldu.
 ' Gerçek Dostlar' ailesinin 4 yıllık geçmişinde yukarıda belirttiğim sayılara ulaşmasındaki en büyük katkıyı hiç şüphesiz ' Gerçek Dostlar' ailesi olarak siz ' Gönül Dostlarım' dan aldığımı bir kez daha ifade etmek isterim ve bu nedenle baştan beri Blog  yazılarımı bugüne kadar usanmadan, sabırla takip eden en başta kadim dostlarım olmak üzere, dünyanın dört bir tarafından beni takip eden tüm takipçi ve okuyucularıma sonsuz saygı ve şükranlarımı göndermek istiyorum. 

Tüm Gönül Dostlarıma sağlık dolu günler dileklerimle...

~ İbrahim Birol ~

Bloğun

Ülkelere Göre Sayfa Görünümleri

GirişSayfa Görüntüleme Sayısı
Türkiye
24844
Amerika Birleşik Devletleri
15591
Rusya
8507
Polonya
2416
Almanya
2144
Ukrayna
1882
Bilinmeyen Bölge
1500
Fransa
1311
Belçika
1244
Portekiz
853











Kitle

85324,844

Günün Sözü : " Çok çalışmak, emek harcamak, güven vermek, sevmek ve paylaşmak hayatın anlamlı olmasını sağlar. Her sabah uyandığımızda bir de böyle bakalım dünyaya. Unutmayın hayat uzun bir öyküye benzer. Ancak öykünün uzun olması değil, iyi olması önemlidir."  Afrika Atasözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder