3 Mayıs 2020 Pazar

GİTME VAKTİ GELDİ...




Güzel sözler (2020) Paylaşılacak etkileyici - manalı, kısa & uzun ...




Merhaba Gönül Dostlarım,


2016 yılından beri bu Blogda sizlerle makaleler paylaşıyorum. Blog istatistiklerine göre bugün itibariyle  67.254 kişi Bloğuma girmiş, 850' ye  yakın kişi Profilime bakmış, ' Gerçek Dostlar' adı altında 1017 adet gerek Blog ve gerekse Facebook sayfalarında bilgi paylaşımım olmuş.
Bu verileri yazmamın nedeni rakamlarla değerimi biçtirmek değil. Bu rakamlarla paylaşmak istediğim, bu kadar kişinin makalelerimi okuyup, makalelerin yazarı, yaşam hikayesi hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyor oluşu.

Bu bir tesadüf değil. Böyle olmasını bilinçli olarak tercih ettim. Yıllar evvel Bloğumu ve sosyal medya hesabımı açarken, amacım kişisel paylaşım yapmak değildi, yıllarca edindiğim öğretileri ve tecrübeleri paylaşmak için kullanacaktım ve öyle de oldu.
İstedim ki insanlar öğretilere ve  ilham alacakları örneklere ulaşabilsin.

Paylaştığım konularla bazen yüreklere su serpmek, bazen acıları dindirmek, bazen ümit vermek, bazen huzur aktarmak istedim. Hiç tanımadığım kişilerden aldığım email’ lerden bu yönde bir değer kattığımı görebiliyorum, hissedebiliyorum.  

Bu Blogtaki yazılarımla Türk geleneklerini, örf ve adetlerini, kültürümüzü, tarihimizi, coğrafyamızı, düşüncelerimizi, Turizm yörelerimizi ve faaliyetlerimizi bunlara zaman zaman kendi duygu ve düşüncelerimi de ekleyerek, yazılarımda devamlı insan faktörü başta olmak üzere, doğamızda bulunan tüm canlılar bitkiler, hayvanlar hakkındaki gerçek bilgileri paylaşarak,  doğa sevgisini  gelecek olan nesillere doğru bir şekilde aktarabilmek en büyük hedefim oldu.
 ' Gerçek Dostlar' ailesinin 4 yıllık geçmişinde yukarıda belirttiğim sayılara ulaşmasındaki en büyük katkıyı hiç şüphesiz ' Gerçek Dostlar' ailesi olarak siz ' Gönül Dostlarım' dan aldığımı bir kez daha ifade etmek isterim ve bu nedenle baştan beri Blog  yazılarımı bugüne kadar usanmadan, sabırla takip eden en başta kadim dostlarım olmak üzere, dünyanın dört bir tarafından beni takip eden tüm takipçi ve okuyucularıma sonsuz saygı ve şükranlarımı göndermek istiyorum. 

Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi, bitişler hüzünlüdür çoğu kez... Bitme vakti geldiyse geçen zamanın önemi kalmamıştır. ' Gerçek Dostlar' Bloğumuzun da  sonunun geldiğini hisseder gibiyim.Hayat devingendir. Her şey değişiyor, yerinde sayan hiç bir şey yok.

Bugünkü yazımı  Albert  Einstein' in bir sözüyle bitirmek istiyorum   "Hayatta değişmeyen tek şey, değişimin kendisidir." 

Tüm Gönül Dostlarıma sağlıklı, mutlu ve huzurlu ömürler diliyorum.


" Önce Kendinizi Sevin  sonra da Sevdiklerinizin sahip olduklarınızın ve size değer verenlerin kıymetini bilin ki, Mutluluğunuz daim olsun...
Unutmayın ki, sizin beğenmediğiniz yaşantınız, bir başkasının hayali olabilir...

En iyi dileklerimle. Esen kalın... " 
~ İbrahim Birol ~

https://youtu.be/jQgJFaEgff8

Günün Sözü :

İşte gidiyorum. Herşeyin bir sonu vardır. Şekergibiçocuk'dan da ...

 Gerçek Dostlar  ⚠️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder