23 Şubat 2020 Pazar

BİR GEZGİNİN KALEMİNDEN (2/2)






Görüntünün olası içeriği: açık hava

Merhaba Gönül Dostlarım,

 22 Şubat 2020 tarihli Dünkü Yazının devamıdır.

Biliyormusunuz ben eskiden muhafazakar birisiydim ortalama bir müslümandım. Alkol içmezdim, oruç tutardım fln. Artık ibadet edeceğim bir tanrım veya bir dinim yok inançsızım. Bu bende neyi değiştirdi bazen düşünüyorum . Sadece artık inanmıyorum diyorum ve oruç tutmuyorum he alkol içmeye başladım yani aslında ben yine aynı benim. Beni iyi ya da kötü yapan şeyin bir inanç olmadığını görmüş oldum. Ve kimse kızmasın ama artık daha rahatım oh diyorum her zaman birinin seni izlediğine inanmak ve böyle yaşamak çok zor. İnanan kişilere saygı duyuyorum tabi ama ben artık inanmamayı seçiyorum.
2 aydır kış geldi diye annemin yanındayım 35 yaşımdayım 16 yıl sonra annemin evine döndüm. Yani başka seçeneğim yok çünkü evim yok olamıyor yani oluyorda ben yapamıyorum. Beynim artık eskisi gibi çalışmıyor. Her şeye mantıksız diyor. Hayatının sonuna kadar çalışmak mantıksız diyor. Her sabah yataktan kalıp 3 kuruşa çalışmaya gitme mantıksız diyor. Biz de hayvanlar gibi ağaçlar gibi doğanın bir parçasıyız si....et şehir hayatını diyor. Yani beynim herkes gibi düşünmüyor.
Boşandıktan sonra çalışamıyorum ya inançsız oldum ya çadırda yaşadım 4 ay ya bana delirdi diyorlar  Abim eskiden ben böyle acayip şeyler söyledim mi söverdi artık sövmüyor delirdim sanıyor herhalde. Ben bazen çenemi tutamıyorum anneme Allah ın adaleti yok diyorum örnek veriyorum fln annem diyor ki sana ne oldu bilmiyorum sen bir tuhaf olmuşsun diyor 
Ya ben geçen yaz olimposta 35 gün kaldım çadırda yaşadım hiç saate bakmadım günün hangi gün olduğunu hiç bilmedim. Her sabah sincap uyandırdı bizi. Kedim zeruş bir türlü yakalayamadı o sincabı fln. Şimdi gelde bunun ne kadar harika bir şey olduğunu millete anlat.
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, yürüyen insanlar ve açık havaYaz geliyor ya yine duramıyorum gö..... üstünde anneme dedim ki bu akşam anne havalar böyle giderse ben yola çıkacağım dedim bana dedi ki  senin gö... yer tutmaz artık sen gitmeden sobanın borularını temizleyelim dedi 
Hayatımın geri kalanında ne yapacağımı bilmiyorum nerede yaşayacağımı da bilmiyorum. Bildiğim tek şey eskisi gibi yaşamak istemiyorum. Ev tutup eşya alıp elektrik su kira vs. bunları yapamam artık. çünkü ben hayatın açığını buldum hayat çok basit aslında. Nefes al istediğin yerde ol basit düşün ve konfor bekleme. Bunları yaptığınız sürece milletin milyar döktüğü tatil yerlerinde bedava yaşarsınız mesela. Ölüdeniz de bir kaç arkadaşla tanıştım adam 3 aydır buradayım diyor nerede kalıyorsun diyorum. Şu yukarıda ki elektrik direğinin altını düzledik çadırları oraya kurduk diyor. Başka bir çift diyor ki 15 gündür buradayız nerede kalıyorsunuz diyorum burada diyor. Lan ağaçların altında orta yerde  ölüm hayat çok basit lan. Bende 10 gün kadar kaldım orada süperdi lan.
Ben 2008 yılında alkole tövbe etmiştim 2018 yılına kadar şişesine bile dokunmadım. 2018 de alkol içmeye başlayınca dedim ki aga bu ne  lan süper bayılıyorum çakır kafaya  ölüm var ölmeden yiyin için a.q
Hayvanları sevin. Su verin mama verin. A.q dünya hepimizin evi bir de öyle düşünün. El kadardı ben kedimi sokaktan aldığımda şimdi eşek kadar oldu. Lan bir görseniz kedi bu kadar sadık olur mu aklınız gider. Sevgiden işte sevildiğini biliyor o da daha çok seviyor.
Hiç tanımadığınız birisine bir de bu hikayeyi okuduktan sonra bakın. Bu sadece benim hikayemin bir kısmı insanlarda ne hayatlar var Kimsenin bilmediği.
Kendinize dikkat edin. Hayatınızı yaşayın ve hayatınızı kendiniz kontrol edin. Para kazanmak için çalışırken verdiğiniz şeyin sizin zamanınız olduğunu unutmayın. Giden zaman geri gelmez. Bu anı bir daha hiç yaşamayacaksınız unutmayın.
Edit : arkadaşlar kendimi kötü hissettiğim gibi bir algı oluştu. Öyle değil.
Bu yaz olimposta çalışacağım. Yaz boyunca para biriktirip İran üzerinden yine çıkacağım. Yani hayat devam ediyor. Pes etmedim.
Yaşlanınca ne yapacağımı bilmiyorum ilgilenmiyorum

Alıntıdır

Yazı ile ilgili okuyucu yorumları :

Sevdinaz Vatansever Ne çok insan vardır böyle yaşamanın hayalini kuran.Ama eksik olan cesaret işte.Belki üç gün sonra öleceğiz, planlar hepsi çöp olacak ama biz kaygıyı seçiyoruz.Hayranım bu cesareti gösteren insanlara.Yaşayan onlar bizse biçare 

Ozan Yılmaz :Tek bildiğim bir şey var.Bir gezgin isen özgürlüğün tadını da almışsan eğer.Hayatından evlilik olayını çıkaracaksın.Yada bir gezgin ile evlenmelisin.

Ünsaldı Ünsaldı :Hayatı kısıtla ve yasaklardan arınmış bir şekilde yaşamanın tadına doyulmaz ama bunun için kimine çok şey lazım kimine,ise sadece kendi,

Günün Sözü : " Yalnızlık, bir daha kırılmayacağın ve üzülmeyeceğin bir huzurdur. "
Rene Descartes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder