14 Mayıs 2018 Pazartesi

ANNE SEVGİSİ






Merhaba Gönül Dostlarım,

Bir aylık geçen bir sürenin ardından  " Gerçek Dostlar" adı altındaki yazılarımı  sizlerle tekrar Paylaşmanın sonsuz mutluluğunu yaşıyorum. Bu geçen bir aylık süre zarfında sizlerin  Bloktaki  eski yazılara olan ilgileriniz sayesinde görüntü, beğeni sayılarının bir hayli fazla oluşu beni çok sevindirdi.
Blog yazılarıma, bundan önceki bölümlerde olduğu gibi aynen devam edeceğim, tek farklılık bundan önceki yazılarımı sizlerle hemen hemen her gün paylaşıyordum, bundan böyle haftada iki veya üç yazım ile devam edebilceğim.
Dün 13 Mayıs Anneler Gününü kutladık, bu nedenle Dünyadaki yaşayan tüm Annelerimizin Anneler Gününü Kutlar, onlara sağlık, mutluluk ve sağlıklı bir yaşam diliyorum.
Annelerimizle ilgili güzel bir yazıyı sizlerle paylaşıyorum, o değerli insanlara bakın neler borçluyuz...

Annelerimizden Neler Öğrendik ?..
İYİ YAPILMIŞ BİR İŞİ TAKDİR ETMEYİ :
"Bana bakın, gidin birbirinizi dışarda gebertin, evi daha yeni temizledim...!!!"
DUALARIN GÜCÜNÜ :
"Yat kalk dua et ki baban muzik setinin bozulduğunu farketmedi..."

ZAMANA KARŞI YARISMAYI :
"O döküntülerini topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini karşı sahilden toplarsın..!"
İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMAYI :
"ÇIkmadan önce temiz bi camaşır giy.. Yolda Allah korusun başına birşey gelir kirli camaşırla etrafa rezil olursun."
HAYATIN TRAJİKOMİK YANLARINI :
"Sen daha orda gülmeye devam et, Birazdan ben seni tam güldürücem...."
HAYATIN celişkilerle DOLU OLDUGUNU :
"Kapa çeneni ve çorbanı iç..!!"
DAYANIKLI OLMAYI :
" O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak YOK..!!!"
ABARTMAYI :
"Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri girme diye...!!"
DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ :
"Babana çekeceğine biraz bana çekseydin n'oolurdu ...?"
KISKANMAYI:
" DÜnyada senin annen baban gibi mÜkemmel bi aileye sahip olmayan, kaç milyon çocuk var biliyor musun..."
SABIRLI OLMAYI :
"Baban eve gelsin, sen gorursun''
HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI;
"Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı"
DİYALOG KURMAYI :
"Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!"
"Ne söyleyeyim anne?"
"Sus!! Bana cevap verme!!!"
TIP BİLGİLERİNİ :
"Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalivereceksin"
OLGUN OLMAYI :
"Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin."
BİLGELİĞİ :
"Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman."
VE .....ADALETI :
"Bir gün senin de çocukların olacak.. İnşallah onlar da sana senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar...
Alıntıdır...
Günaydınnnn sevgili Atölye canlarımm keyifli huzurlu bir pazar günü diliyorummm
.
SEVGİ AKTAŞ, KEYİF ATÖLYESİ

Günün Sözü :
"Tarifi imkansız sevginin, şefkatin, merhametin ve fedakarlığın simgesi saygıdeğer annelerimizin Anneler Günü kutlu olsun."

ibrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/
14 Mayıs 2018, Antalya-Turkey

s❤😍













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder