2 Ekim 2017 Pazartesi

NEREDE O GÜZEL İNSANLAR...? ( 1/3)







Gencecik Yaşında Aramızdan Yitip Giden Barış Akarsu'dan Göz Yaşartan Küçük Bir Hikâye


Merhaba Gönül Dostlarım,

Bugünkü yazımda,  10 yıl önce Gencecik Yaşında Aramızdan Yitip Giden Barış Akarsu' nun Göz Yaşartan aşağıdaki Küçük Hikâyesini sizlerle paylaşıyorum.
Peki adını katıldığı yarışmayla duyuran ve milyonlarca insanın kalbinde taht kurmayı başaran Barış Akarsu kimdir, nasıl ünlü oldu, kaç yılında öldü ..

BARIŞ AKARSU KİMDİR?

Barış Akarsu, 29 Haziran 1979 tarihinde Bartın'ın Amasra ilçesinde dünyaya geldi. Eğitim hayatını Amasra'da tamamladıktan sonra bir süre boyunca yelken sporu ile uğraştı. Küçük yaşlarda başlayan müzik ilgisi, Amasra'ya gelen müzisyenlerden etkilenmesiyle bir tutku haline geldi.
BARIŞ AKARSU RESİM ile ilgili görsel sonucu1970 ve 1980'lerin rock ve metal gruplarından etkilenen Barış Akarsu, Antalya'da bir süre animatör ve müzisyen olarak çalıştı. Ardından Ankara'da da bir süre garsonluk, barmenlik ve müzisyenlik yaptı.
ATV kanalında yayınlanan Akademi Türkiye adlı yarışmaya katılarak birinci olan Barış Akarsu, yarışmanın ardından İstanbul'a yerleşti ve müzik çalışmalarını burada sürdürdü.
Türkiye'nin değişik yerlerinde 200'den fazla konser veren Barış Akarsu, 31 Aralık 2004 tarihinde ilk albümü olan ' Islak Islak' ı' piyasaya sürdü. Aynı yıl içerisinde Islak Islak, 'Amasra ve Mavi' parçalarına klip çekti.
3 Ağustos 2006 tarihinde ikinci albümü olan  ' Düşmeden Bulutlarda Koşmam Gerek' i' piyasaya sürdü. Bu albümden de ' Vurdum En Dibe Kadar' ve ' Yaz Demedim'  parçalarına klip çekti.

Geçirdiği trafik kazası sonucu genç yaşta hayatını kaybeden Barış Akarsu'nun ölüm tarihi 4 Temmuz 2007, Bodrum

Köprünün altından çok sular aktı.
Kimisi köprünün üzerinde akan suları seyretti ömrü boyunca,
kimisi de akan su olmayı tercih etti... Gürce... Özgürce...

Alıntı

Barış Akarsu'yu rahmet ve özlemle anıyoruz. Ruhu Şad Olsun

Önce Kendinizi Sevin  sonra da Sevdiklerinizin ve sahip olduklarınızın değerini bilin ki, Mutluluğunuz daim olsun... En iyi dileklerimle. Esen kalın... 

Dram

NEREDE O GÜZEL İNSANLAR...?


“O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler.  Demirin tuncuna, insanın p..ine kaldık.”
Uğurlar olsun koca çınar; Yaşar Kemal Usta!...

Sevgili Çocuk nurlar içinde uyu...

Barış Akarsu
Yusuf Sami Atılgan isimli birinin internette paylaştığı bu hikayeyi noktasına virgülüne dokunmadan, Barış Akarsu'nun 38. doğum gününde sizlere aktarıyoruz.
İyi ki doğdun güzel adam!

Üniversiteyi yeni kazanmıştım. Babamın pek durumu yoktu, ben de biraz para biriktirmek için yazın Bodrum' a gittim. Bir arkadaşım bir mekanda çalışıyordu, ben de orada işe başladım. Onu ilk kez orada gördüm .Sahneye çıkıyordu, daha yeni yeni tanınıyordu ama.....
Sabah oldu, sahnesi bitti, yanımıza geldi ;
Dostum gel otur gel dedi.
Ben utana sıkıla abi iş var dedim.
Ya gel sen, sonra yaparız beraber dedi.
Oturdum kimsin bakalım sen, adın ne ? dedi..
Yusuf dedim.
Ekmek kuyunun dibindedir Yusuf dedi.
Gülümsedim
Okuyorum abi, para lazım dedim..
Aferin dedi
İyi geceler bile demeden gitti..
Sonra hemen hiç selam bile vermeden 2 ay geçti..
Ben babamı kaybettim abim orada çalışırken.
Memlekete gittim.
Mersin' e.
Baktım kalabalıkta biri var, siyah deri mont, gözlüklü.
Yaklaştı yanıma, olur Yusuf olur..
Hayat bu, kuyudan çıkmaya gayret et sen hep dedi..
Gitti..
Kardeşime bir zarf bırakmış, içinde biraz para ve bir mektup var, bir de banka hesap cüzdanı..
Bütün eğitim masrafların bana ait, kimseye söz etmek yok.
Etmedim abi, kimseye bir şey demedim...
O günden sonra abim, babam, her şeyim oldu o benim..
Evlendim, oğlum var bir tane, adı Barış.

Yusuf Sami Atılgan

https://youtu.be/_-v0KVkXM2k




Günün Sözü :

İlgili resim

Kalbinizden sevgiyi Hiç eksik etmeyin,
çünkü Sevgi her şeyin anahtarıdır ve
paylaştıkça çoğalır." Barış Akarsu

İbrahim Birol,  http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/
2 Ekim 2017, Antalya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder