25 Mart 2020 Çarşamba

HAYAT ÖYLE BİR SIR Kİ...




























Merhaba Gönül Dostlarım,  
                                                       
İnsanoğlu gökdelenleri diker, aya gider de...
Küçücük canlı bir çiçeği yaratmaktan acizdir...
Ya da görünmez bir virüsle mücadele etmekten...
İşin sırrı çok farklı...

Mevlana der ki, işin sırrı..

Hayat öyle bir sır ki...
Önce şükür...
Önce sabır...
Sonra da inanmak gerek..
Bir gün gelir...
Açmaz dediğin çiçekler açar..
Gitmez dediğin dertler gider...
Bitmez dediğin zaman geçer...
Mevlana
Fakat, dertlerin geçmesi için öncelikle Yaradan’ ın yarattıklarına dert vermemek gerekir...
Doğa’ yı (çocukları, hayvanları, ormanları, atmosferiyle) katletmemek, korumak gerekir ki, derman istemeye yüzümüz olsun...
Alıntı

Doğa Konuşuyor
Bazıları bana "Tabiat" der. Bazılarıysa "Tabiat Ana".
4,5 Milyar yıldan fazla zamandır buradayım.
Sizden 22.500 kat daha uzun süredir. Aslında insanlara ihtiyacım yok.
Ama insanların bana ihtiyacı var. Evet, geleceğiniz bana bağlı.
Ben geliştiğimde, Siz de gelişirsiniz.
Ben gücümü kaybedersem, Siz de kaybedersiniz. Ya da daha kötüsü...
Ezelden beridir burdayım ben.
Sizden daha büyük türleri doyurdum.
Ve sizden daha büyük türleri aç bıraktım.
Benim okyanuslarım. Benim toprağım.
Benim çağlayan sularım. Benim ormanlarım.
Sizi içlerine alabilirler. Ya da ortada bırakabilirler.
Her gününüzü nasıl yaşamayı seçtiğiniz,
Beni önemseyerek veya hiçe sayarak,
Benim umrumda değil. Öyle,Ya da böyle.
Davranışlarınız "sizin" kaderinizi belirleyecek.
Benimkini değil.
Ben tabiatım.
Ben yoluma devam ederim.
Ben, evrimleşmeye hazırım.
Ya siz?

Alıntı
https://youtu.be/Cys_JoP99bg

Günün Sözü :
çiçek resimleri ile ilgili görsel sonucu
" Bir gün gelir... Açmaz dediğin çiçekler açar..
Gitmez dediğin dertler gider... Bitmez dediğin zaman geçer..".
Hz. Mevlana









25 Mart 2020, Antalya-Türkiye



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder