Babamın asker olması nedeniyle çocukluğumun çoğu doğuda geçti. Tatvan’da küçük bir kızken baleye gitmek istemiş fakat orada bir kurs olmadığı için gidememiştim. Yıllar geçti ben büyüdüm, kendimce onca başarı elde ettim fakat bale içimde bir yerlerde kaldı. En yakın arkadaşımın kızı İçin internette ne alabilirim diye dolaşırken Hayat Bu’ ya rastladım. Ne güzel düşünmüşler diye aklımdan geçirirken birden bale eğitiminin verildiği eğitimi gördüm. İşte dedim aradığım bu! Bu hediyeyi ona verdiğimde sanki çocukluk hayallerim Özge’de yeniden canlanacaktı. Aynaların önünde salınacaktı, pembenin en uçuğundan  babetlerini giyecekti… Doğum gününe gittiğimde herkesin yanında kocaman paketler dururken bana kocaman paketlere sığmayacak kadar değerli gelen bale kursu hediyem vardı. Özge’ye verdiğimde de benim kadar mutlu oldu kocaman sarıldık döndük de döndük. :) Artık prenses olabilirim dedi bir de çünkü prensesler asildirler ve bale yaparlar. :) Kursa beraber gidip geldik. O öğrendikçe hafifledim, hafifledikçe köşede saklanan burukluğumda benimle birlikte uçtu gitti. Tarifsiz teşekkürler size.


Doğa Ana’ya Dönüş

killGönderim Tarihi 03 Eylül 2014

    Kızımın bana Hayat Bu’ dan görerek hediye etmesiyle gittiğim seramik kursunun bana hiç bu kadar iyi geleceğini tahmin etmezdim. Toprağa şekil vermek ona bir ruh kattığını görmek insana gerçekten yaşadığını hissettiriyormuş. Yaşıyorsun ve hayat verebildiğin şeyler var! Sadece şunu hissetmek bile inanılmaz. Senin elinde yoktan var ettiğin bir kil ve sonunda emek verip bitirdiğin bir tasarım… İnsan resmen doğayla iç içe olduğunu hissediyor. Onun bir parçası olduğunun yeniden farkına varıyor. Adeta onunla bütünleşiyor ve şehir hayatının kötü enerjisinden seni doğa ananın kucağına bırakıveriyor. Canım yavruma ne kadar teşekkür etsem az. İş hayatı, geçinmek için çabalamak derken bu kurs aslında ait olduğumuz yeri bana hatırlattı. Böyle bir deneyimi yaşattığı için Hayat Bu ekibine de ayrıca minnettarım. Hepinize huzur ve mutluluklar dilerim.

Alıntı : hayatbu.com


Günün Sözü :

 hediyelik sözler görsel ile ilgili görsel sonucu

İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/
9 Temmuz, 201, Antalya

türkiye simgesi resim ile ilgili görsel sonucu