16 Mayıs 2017 Salı

BLOG HAKKINDA ( 3 ) 395. yayın




insan resimleri ile ilgili görsel sonucu



Merhaba değerli Dostlar,

24 Mart 2016 tarihinde " Gerçek Dostlar" adı altında  başlattığım( aşağıdaki istatistiki bilgilerin sıralamasında Kayıtlar Bölümünde  alttan 3. sıradaki )  Blog yazımda çok çekingen, amatörce, acaba diye, bir takım soru işaretleri bulunan karmaşa yaşamıştım.
Yazılarımla ilgili sizlerden görüntüleme ve beğenme sayıları gelmeğe başlayınca  yaptığım işin doğruluğuna inanmış olmanın yanı sıra bana vermiş olduğu cesaretle Blog yazılarıma devam ede bilme imkanı bulabilmiştim,

Bununla ilgili olarak şu sözü her zaman hatırlamaya çalışalım.

" Birileri bizi dinlediği veya izlediği zaman , bu bizim yaratma gücümüzün gelişmesine, düşüncemizin açılıp genişlemesine sebep olur. İçimizde yeni yeni düşünceler gelişip hayat bulmaya başlar. "
Yayınlamış olduğum Blog sayesinde sizlerle birlikte bir çok konulara vakıf oldum, genel kültürümü, bilgi dağarcığımı ve ufkumu genişlettim, bir bilgisayarda on parmak yazabilme yeteneğimi geliştirdim. Sizler adına araştırdığım bir çok yazıları ve makaleleri okuma fırsatı buldum. Umarım bende bugüne kadar paylaştığım konularla sizlerin kişisel gelişimine yeni bir şeyler ekleye bilmişimdir.
Sizlerden gelen olumlu görüntülemeler ve beğeniler devam ettiği sürece sizler için daha güzel yazılar , ilginç resim ve videolar yayınlamağa devam edeceğim.
 Bu gün itibariyle yaklaşık 14 aylık bir süre içinde toplam 396. yayınımız,  12.803 kişi tarafından görüntülenmiştir,   bu istatistiki bilgelerden  okuyucularımı da  haberdar  edebilmek istediğimden sizlerle paylaşıyorum..

Siz değerli gönül dostlarımla " Gerçek Dostlar" adı altında paylaştığım yazılarımın ilk ona giren görüntü ve beğeni sayılarının sıralamasını aşağıda sizlere aktarıyorum.
İstatistiki bilgiler doğrultusunda  Türkiye, Amerika ve Avrupa ülkelerinin yanısıra Latin Amerika ülkeleri ve Kanada, ayrıca  Filipinler, Japonya, Avustralya, Rusya, Endonezya, Hindistan, Çin, İran, Irak, Lübnan gibi yakın ve uzak doğu ülkeleri  ve adını sayamadığım bir çok  dünya ülkesinden bizlere destek veren, Bloğumuzun uzun süre ayakta kalmasına katkı sağlayan  okuyucularıma ve  tüm Dünyadaki " Gönül Dostlarıma" bir kez daha  buradan  sonsuz saygılarımı teşekkürlerimi ve selamlarımı  yolluyorum. Sağ olun var olun  İyi ki varsınız....

Önce Kendinizi Sevin ve sonra da Sevdiklerinizin değerini bilin ki, Mutluluğunuz daim olsun...
En iyi dileklerimle. Esen kalın..

İbrahim Birol

Not : Mavi yazıların üzerine tıkladığınızda,  ilgili bölümdeki konuya ulaşabilirsiniz.

Kayıtlar
 Ülkelere Göre Sayfa Görünümleri


GirişSayfa görüntüleme
Amerika Birleşik Devletleri

4782
Türkiye

4759
Belçika

451
Fransa

433
Portekiz

381
Almanya

260
Brezilya

143
Bulgaristan

74
Belarus

64
İsviçre

54
https://youtu.be/Gf7Avy6MB-k                                              https://youtu.be/a9b8C4E4hsY                                            

                       


Günün Sözü :
"Başarılı bir insan olmak için, kendi yıldızlarınızı meydana çıkarmalısınız. "

İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/
16 Mayıs, 2017, Antalya

 türkiye simgesi resim ile ilgili görsel sonucu










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder