30 Mayıs 2017 Salı

ANI YAŞAYIN...



Görüntünün olası içeriği: çiçek, bitki, gökyüzü, açık hava ve doğa




Merhaba Gönül Dostlarım,

Bu yazımda daha farklı bir konuyu sizlere aktarmadan önce, alt yazımda Hatay Haber Merkezi tarafından  Face Book ta  görüntülenen bir konuyu,  " Gerçek Dostlar"  adı altındaki bugünkü Blog yazımda siz değerli Gönül Dostlarımla bende paylaşma gereği duydum.
 Gün içinde Face Book dostlarımın bir bölümüyle ayrıca paylaşmıştım. Sözü geçen video görüntüsünü aşağıda bilgilerinize sunuyorum.
Bayrağımıza, Milli , Manevi ve Ulusal değerlerimize  bu vatanın evlatları olarak, hep birlikte sahip çıkalım,
aşağıdaki video görüntüsünü sizlerde dostlarınızla paylaşınız lütfen!.. çünkü
BU VATAN HEPİMİZİN, BİZ BİRLİKTE TÜRKİYEYİZ...


Bir diğer konumuz olan "Anı Yaşayın" başlıklı yazımızda, Arjantinli ünlü bir şair olan Jorge Luis Borges' in bir şiirini  aşağıda sizlerle paylaşıyorum,

Ferrari' sini Satan Bilge adlı Kitabında Robin Sharma, hayatın yedi erdeminden bahsetmiştir, bunlardan sonuncusunda şöyle demiştir: ( Bkz. " Gerçek Dostlar" Ferrari'sini Satan Bilge, ilk yayın 04 Mayıs 2016)

Yedinci erdemAnı kucakla" dır. Anı yaşa. İçinde bulunduğun anın armağanlarının tadını çıkar. Kazanım için mutluluğu asla feda etme. Yolculuğun tadını çıkar ve her günü son gününmüş gibi yaşa. İlkelerine dayanmaktadır.

Önce Kendinizi Sevin ve sonra da Sevdiklerinizin değerini bilin ki, Mutluluğunuz daim olsun...
En iyi dileklerimle. Esen kalın..

İbrahim Birol
 
****                                                                                                                     
ANI YAŞAYIN                                                                                                           Jorge Luis Borges
borges 1943Anlar Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer,
oturup saymazdım eski yanlışlarımı.
Kusursuz olmaya çalışmaz, rahat bırakırdım yüreğimi.
Neşeli olurdum, geçmişte olmadığım kadar,
ve elbette çok daha coşkulu olurdu sevdalarım,
içine de yeterince ciddiyet katardım.
Bu denli temiz, titiz olmazdım hiç, öyle bir şansım olsaydı eğer.
Hiç çekinmezdim daha fazla riske girmekten de…
Daha çok yolculuklara çıkar, gündoğumlarını kaçırmazdım asla;
hele dağlara tırmanmanın, ırmaklarda yüzmenin keyfini…
Hiç bilmediğim yerlere giderdim, gidebildiğimce.
Doyasıya dondurma yer, boş verirdim kuru nimetlere.
Öyle bir şansım olsaydı eğer, dertlerim de
yalnızca düşlerin değil, yaşamın gerçeğini taşırdı.
İşte onlardan biriydim ben ömrü boyunca hani, her saniyesini
verimli kılmaya çalışan insanlardan biri.
Ama aynı an’lara yeniden geri dönebilseydim eğer,
yalnızca iyi ve güzel olanları tatmak isterdim, mutlu an’ları…
Farkında değilseniz hâlâ, öğrenin artık:
Yaşam an’lardan oluşur, sadece anlardan, ŞİMDİ’yi yakalayın.
Yanında termometresi, bir şişe suyu, şemsiyesi
ve paraşütsüz yerinden kıpırdamayan bir insandım ben.
Ama yeni baştan yaşayabilseydim eğer,
yüksüz, iyice hafiflemiş olarak çıkardım yolculuklara.
İlkbahara yalınayak girer, sonbahara dek unuturdum ayakkabıyı.
Hiç bilinmeyen yolları keşfeder, tadına varırdım günışığının,
Çocuklarla daha çok oynardım, yeniden bir şansım olsaydı eğer…
Ama ne çare.. İş işten geçmiş ne yazık ki!                                                            Jorge Luis Borges
85’indeyim artık ve biliyorum ki… Ölmekteyim.
borges ve annesiJorge Luis Borges
 Alıntı : lebelebitozu.com
(Çeviri: Gönül Gönensin





bayrak resmi ile ilgili görsel sonucuSaygı Değer Hatay Haber Merkezi takipçilerimiz                          
Fox tv de yayınlanan savaş dizisi adlı film fragmanı bazı kendini bilmezler tarafından şiddetli yorumlara maruz kalmış bulunmaktadır..
Amacımız Türk askerinin kahramanlığını yansıtan bu film fragmanı yüzbinlerce kişi tarafından Paylaşılmıştır..
Sayfamızın arka penceresinden görüntüleme sayısını siz saygı değer takipçilerimize sunmaktayım.
Not:birileri sayfamıza özel mesaj atıp bir film bu kadar izlenmez yalan deyip çamur atmaya çalışmıştır ..

En son yorumu ile katılan Mustafa Torun kardeşimizin yorumu ile ekranı paylaşıyorum..
Bilginize arz olunur..
Saygılarımla
Verdiğiniz destek ve paylaşımınızdan dolayı teşekkür ederiz..

Sayfamızı takip eden Mehmetçiklerimizin ve emniyet biriminde görevli polis mensuplarımızda bulunmaktadır ..
Büyük ve zor bir görevi üstlenen tüm birim ve amirlerimize
Başarılarının devamını dilerim...

Saygılarımla Hatay Haber Merkezi
Editör Sebahat Çelik...


  
https://youtu.be/XxVhRodNZWs                            https://youtu.be/U0flqavj89E             

türkiye geldi video ile ilgili video                                                  anı yaşayın videosu ile ilgili video


pinterest anı yaşayın ile ilgili görsel sonucu İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.t/
     30 Mayıs, 2017, Antalya


türkiye simgesi resim ile ilgili görsel sonucu


                                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder