14 Temmuz 2016 Perşembe

GÜZEL İKİ HİKAYE


 kadının akıllısı ile ilgili görsel sonucu

 
Merhaba Değerli Dostlar
 
Bugün sizlere iki güzel hikayem olacak, Birinci hikayemiz Kadınlar için, her yaşta güzeldirler ve aynı zamanda  akıllıdırlar. Sözlerinin doğruluğunu aşağıdaki yazımızda bir kez daha kanıtlamış olduk.
Üstat, kadının akıllı olduğunu nasıl anlarsın?
Konuşmalarına bakarım.
Ya hiç konuşmuyorsa?
O kadar akıllısına hiç rastlamadım ...
 
İkinci hikaye de insanları analiz etmenin bir başka yöntemine şahit olacağız.
Çok değerli bir Avukatın, müvekkilinin yaptığı bir hata yüzünden, davayı nasıl kaybettiğini okuyacağız.

Videoda, çocukluklarında aynı okula giden kadın hakim ile suçlu bir mahkumun, duruşma salonunda karşılaşmalarını izleyeceğiz.

En iyi dileklerimle. Esen kalın

İbrahim Birol

****
Birinci Hikaye:

Kadın Her Yaşta Akıllıdır Diye Boşuna Dememişler.

-Bir hastanın durumu hakkında bilgi verebilecek biriyle görüşmem mümkün mü acaba ?
-Ben size yardımcı olayım hanım teyzeciğim .Hastanın adı ve oda numarası nedir?
Büyükanne yorgun ve titrek sesiyle söyledi:
-Halime Kaya .Oda numarası 114.
-Siz birkaç dakika hatta kalın, ben hemşirelerden durumunu öğreneyim.
Birkaç dakika sonra santral operatörü telefona geldi:
-Haberler iyi teyzeciğim. Hemşiresi bana Halime hanımın durumumun gayet iyi oldugunu söyledi. Tansiyonu, kalbi şekeri çok iyi durumda olduğunu ve doktoru Sami bey onu cuma günü taburcu etmeyi düşünüyormuş.
-Sağolun ne güzel haberler verdiniz bana, öyle endişeleniyordum ki! Allah razı olsun evladım.
-Bir şey değil teyzeciğim,…pardon Halime hanım yakınınız ya da akrabanız mı?
“-Yok evladım, Halime Kaya benim…Hiç kimse bana bir şey söylemiyor da…”

Alıntı


İkinci Hikayemiz:

Analiz Yeteneği

court



Amerika da ünlü bir avukatın kaybettiği tek dava: Ünlü bir futbolcu karısını öldürmekle suçlanıyordu. Ama karısının cesedi ortada yoktu. Futbolcu sanık sandalyesinde oturuyordu. Kucak dolusu parayla tuttuğu avukatı jüriyi ikna etmeye uğraşıyordu: “Sayın jüri üyeleri, müvekkilimin suçsuz olduğuna yürekten inanıyorum. Buna az sonra sizler de inanacaksınız. Neden mi? Bakın, şimdi ona kadar sayacağım ve müvekkilimin öldürdüğü iddia edilen karısı bu kapıdan içeri girecek…
“1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10″
Bütün jüri kapıya döndü. Kimse girmedi içeri. Avukat bir savunma dahisiydi, öldürücü hamlesini yaptı:
“Bakın, siz de kadının öldüğüne inanmıyorsunuz. Çünkü hepiniz içeri girecek diye kapıya baktınız. İşte kararı buna göre vermenizi talep ediyorum.”
Ancak jüri ünlü futbolcuyu suçlu bulduğunu bildirdi ve dava bu şekilde sonuçlandı.
Mahkeme çıkışında avukat, jüri başkanına yaklaştı:
“10′ a kadar saydığımda siz de diğer üyeler gibi kapıya baktığınız halde neden böyle bir karara imza attınız?”
“Doğru” dedi jüri başkanı; “Ben de kapıya baktım, ama müvekkiliniz kapıya bakmıyordu.”
En iyi analist herkes bir noktaya bakarken, o noktaya yönelen bakışları izleyen kişidir.

Kaynak: Bilinmiyor


Günün Sözü :

" Etrafınızdaki her kişiyi oldukları gibi kabullenin... onlardaki kusurları değil, içlerindeki güzellikleri görün..."



İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/
Temmuz 13. 2016, Antalya








 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder