24 Nisan 2016 Pazar

GERÇEK DOSTLUK ASLA SONA ERMEZ




dostluk resmi göster ile ilgili görsel sonucu




Merhaba değerli Dostlar,


Bu blog; bilgilerin, fikirlerin, duygu ve düşüncelerin paylaşıldığı, öğrenmenin ve gelişmenin yollarının arandığı bir ortam yaratmak ve böyle bir amaca hizmet etmek isteyen bir dostunuzun bazı bilgileri sizlerle  paylaşa bilmek amacı ile hazırlanmıştır.

gerçek dostlar ile ilgili görsel sonucu

Bundan 15 yıl önce paylaştığım konular bu gün hala tazeliğini korumaktadır, o zamanlarda birlikte teşviki mesaide bulunduğum çalışma arkadaşlarımın bugün için çeşitli işyerlerinde belirli mevkilere geldiklerini biliyorum, bu paylaşımların kendilerine günümüzde  hala fayda sağladığını umarım. Bu yazılanların şimdiki ve gelecekteki zaman diliminde, bilhassa gençlerimizin gerek çalışma ve gerekse sosyal hayatlarında  bir yaşam biçimi ve bir yaşam kalitesi oluşturacak, kendileri için bir yol haritası çizmelerine kolaylık sağlayacaktır.

Tüm dostlarıma çalışma ve sosyal hayatlarında başarılar dilerim.

Bloğun ilk yayınlandığı gün çok heyecanlı olduğumu belirtmiştim, şu anda bile aynı heyecanımın devam ettiğini belirtmek isterim. Bloğun yayınlandığı ilk günden bu güne kadar sizlerle 30 farklı konuda paylaşımlarda bulundum. Akabinde sizlerden gelen beğeniler ve görüntüleme sayıları 850 adete ulaşmış olması, yaptığımız işin ne kadar doğru olduğu konusunda beni  daha fazla heyecanlandırmış ve cesaretlendirmiştir.

Tüm dostlarıma katkı ve ilgilerinden dolayı buradan teşekkürlerimi arz ederim.

Blog yazılarımızı bir aylık süre içinde her gün yayınlanması için çok uğraş ve gayret gösterdim. Ama taktir edersiniz ki yazılar için verilen emek , bu süreç içinde beni  zorlamağa başlaması   bundan sonraki paylaşımlarımı, 2 günde bir  olarak yayınlamak zorunda bırakmıştır. 

Bu yeni yayın döneminde konular bazen eğitim amaçlı bazı sosyal içerikli konular olacaktır.

Tüm Dostlarıma en içten dileklerimle selam ve sevgilerimi yollar, iyi bir tatil günü geçirmeleri temennisiyle, Esenlikler dilerim


Günün Sözü :

" Hayattaki gerçek mutluluk budur: Yüce olduğunu kabul ettiğiniz bir amaç için var olmak, doğanın bir gücü olmak." Bernard Show


İbrahim Birol, http://ibrahimbirol.blogspot.com.tr/

23/04/2016, Antalya


İlgili resim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder